Sanalnikah sanalika sanlika hileleri

sanalika oynayan arkadaşların en çok merak ettiği konulardan biridir bu sanalika hileleri sanırım. sizde eğer bu arkadaşlardan biriyseniz sanalika sitemizi mutlaka ziyaret etmelisiniz…

42 responses to “Sanalnikah sanalika sanlika hileleri

  1. tamam yok bişiy

  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. aoaoaoaooaoaoaoaoao

  4. romeo sanalikadan hatırladınmı beni

  5. neeeye yarıcak

    yaaa arkadaslar gorew almadan sanil kazanılıyor mu

  6. şka bi cagresiy yok ben hep paypaldanalıyorum 1 snailmi avrken şimdi oldu85247566sani yavaş yavaş 5milyonuluk sanaielrdne alamya başla ebnce cnaım benim

  7. küfürde h.iç gerek yok piç dmeme azıcaık saygın olsun

  8. SANALİKA HİLELERİ VARDIR YASAK DEĞİLDİR DENEYİP SORUP KULLANABİLİRSİNİZ SANALİKA BİR KİŞİ TARAFINDFAN DEĞİL 53 ADMİN TARAFINDAN YAPILMIŞTIR BENDE 17 NUMARALI ADMİNİM SEVGİLER SAYGILAR

  9. sanalika hılelerı verın

  10. bn sanil hilesi biliommmm 🙂 XD
    ŞUANDA SAÇIM enpahallı saç
    5 yoyom 5 aynam 6 kılıç
    3 akvaryumum var daha bir çok eşyam varrrrrrrrrr ama hileyi söylememm

  11. ben sanil hilesi biliorum msnimden size anlatacağım hem anlatımlısıda göndercem msnim ege1977@windowslive.com

  12. söle kız ne o

  13. alaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sölesene sewgilin olurum

  14. macchael scofield

    arkadaşlar lütfen biri şu alahın belası şifreyi sölesin yoksa çildiricam.bana sanil hilesini söleyene bende işinlanmayı sölıycem.alara ve çagatay kütfen şu şifreyi bana sçlıyın eger söylerseniz sizinle arkı olur istedinizi yaparım lütfen ben hekirim bu şifreyi bulamazsam siteyi çokertcem bunu yapmamı istemiyosaniz lütfen şifreyi verin:(

  15. macchael scofield

    arkadaşlar şu lanet sanil hilesini bilen varsa söylesin lutfen yoksa çildiricam. bana hileyi söyleyene bende işinlanma hilesini söyliycem lutfen soyleyin.alara çagatay lütfen söyleyin eger bu hileyi ögrenemezsen siteyi çokertcem ben hekirim bir sürü siteyi çokerttim rozetlerim var . sonkez söylıycem biri bana sanil hilesini söylesin:(

  16. sanilli_kız_iroş

    yha bnim saçım en pahalı model kaban ve pantolonum vr ayakabım vr bütün eşyalardan 10 tane vr yoyo ve süreli şeylerden 15 tane vr sakızdan 20 tane vr 13 kişie 10000 sanil yükledim 28 kişie eşya gönderdim süresiz eşya yoyoda hariç şifrenizi verin yüklerim

  17. sanilli_kız_iroş

    :D:D

  18. sanilli kız sanalika şifrem 123456 adımoyunda dedektifkurukaf

  19. arkadaşlar şifrenizi ve isminizi verin ben size yükliveriim

    ha bide kaç sanil istedinizi yazın

  20. lan siktiminin cocuukları bi bok yok sende kes sesini o…cocuğu bi bok yok hile sitesinde hile yok piç kaliteli orospu çocuğu

  21. amcık sus senin dediklerni mi yapcaz ? piç

  22. piçler bi bok yok bide hile sitesi piç kurusu hebele

  23. amcuklar bari sanil hilesi koyun tek bi helie olsyadı sigmi kafa tasınızı göt beyin amı patlak çatlak oraspu bayırda inerken sigerim sizi

  24. Arkadaşlar Ben en zengininizim 10 ışın kılıcım var… 10 tahta kılıcım var… 5 akvaryum.. 8 aynam … saçım sarı en pahalısı.. evimm 8.000lik 2 motorum var evimde ee tabi eşyamda daha daha varrrrr…. 6 televizyonum varr aynammmm daha daha nelerrrrrr bana gelinnnn hepp ramardayım nerdeysee odama gelebilirsinizz bni bulun

  25. aqzınıza sıcım sizin ne hava atıonuz boq yiyenler qeri zekalılar aptallarrrr awq sizin samsun s.ksın sizi

  26. isim hakan şifre 49504950

  27. dedektifkurukaf senin sanalikadan girdim adım aybüke senin için eşyalarına bişiyler koydum azıcık bişiy de sanilini yükselttim yhaw 1 sanilin var çok az 😦

  28. sanil bile kazanamadım salak gibi ortalarda dolanıyoruz ya. 30 agustosda her açılacakmış.
    daha güzel olacakmıış.
    bende internet sitesinde gördüm.
    eşya kopyalama hileleri var mış ama
    iyi şanslar oyunda.

  29. arkadaşlar 2 kişinin şifresini kırdım birinde 3 yoyo var birininde saçı güzel yapılmış benim ihyiyacım yok veriom
    ad=dico_disko
    şifre123456
    ad=beybi_prenses02
    şifre=15742233388
    BUNLAR GERÇEK DOĞRU İNANMAZSAN BAKIN

  30. sanalikadaki isim:cenny_fb
    şifrem:1478520

  31. arkadaşlar kostümcü hilesi buldum çoğunlukla saat 21-00 da sanalşikadayım cafeye gelin sölim

  32. bn sanil hilesini biliom ama 18 ekim e kadar
    6.00 da söylicem sistorya kafedeyim

  33. ben sanalikanın en zenginiyim ve en iyi kalplisiyim.saçım 499+beyaz renk. yani 989 snllliq saçım var. elbisem mavi, ayakkabım mavi.eşyalarımı say say bitmez .EŞYALARIM VE ADETLERİ:85 sakız,2 ışın,8 adet tüylü masqe, 10 yoyo,7 adet her takım bayrak,18 baloncuk,35 gevrek , 44 çay,90 adet gözleme ve 49 adet ayran,5 adet tahta maske , tavşan maskesi, YANİ KISACASI KOSTÜMCÜDEKİ VE BAKKALDAKİ TÜM EŞYALARDAN VAR…
    E

  34. Evim 8000 lik marketteki ennnnn pahalı eşyalar var 3 adet çi.çek türü. her hafta evimde parti düzenliyorum.. tabii gelenlere sakız felan dağıtıyorum ki mutlu olsunlar…gelirken herkes bana”sen çok çekici ve güzelsin.ayretten de zengin birisisin” diyorlar.evet aslında öyleyim ama fakirlere asla alay etmem .her zaman gamavinde cafedeyim 18.11.2009,19.11.2009,20.11.2009 taRİHLERİNDE TÜM FAKİRLERE TOP VE BAYRAK DAĞITACAĞIM. LÜTFEN HERKES GAMAVİN ADASINDA CAFEDE OLSUN SAKIN KALBİMİ KIRAMYIN. HA BU ARADA K. ADIM= crazy_nisa hade bb herqeseee

Yorum bırakın